מלחמה על הפשע: היחידה המרכזית בנגב מסייעת למעצר חשוד באר שבע עם נשק וכמות גדולה של סמים

בלשי היחידה ולוחמי יס"מ נגב ממשיכים במאבקם הנחוש והמרתק בפעילות נגד הפשע במחוז דרום. בפעם האחרונה, במהלך פעילות ביחידה המרכזית של מרחב נגב, חטפו בלשים ולוחמים חשוד הידוע למשטרה בחסימת עקבות מדויקת שהופעלה בעיר באר שבע. החשוד, בשנות ה-20 לחייו ותושב באר שבע, נתפס לאחר מרדף מרתק עם אקדח מסוג גלוק, אשר נמצא בו מחסנית טעונה בכדורים.

בזמן סריקת החשוד נמצאו ברשותו פלאפון וכמות גדולה של חומרים מסוכנים הנחשבים לסמים. החומרים, המכילים קנאביס, חשיש וקוקאין, הועברו לבדיקה מעמיקה על מנת לקבוע את הנוסח הכימי ולהעריך את הסכנה שהם מהווים לציבור.

עם פרטיו של החשוד בידיהם, הבלשים והלוחמים העבירו את החקירה והממצאים ליחידה המרכזית במשטרה, שם תופעל החקירה המקיפה והמפורטת. במהלך החקירה, הוחלט לבקש מהמשטרת ישוב להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בבאר שבע. דרישת ההארכה נתקבלה, ותוקפה תסתיים ב-3 באוגוסט 2023.

המאבק בפשיעה במחוז דרום, ובפרט באזור הנגב, מציג תהליך מסורבל ומורכב, אך המאמץ השובע והמקיף של בלשי היחידה ולוחמי יס"מ נגב ממשיך לתרום ליציבות ולבטחון התושבים באזור. המשטרה תמשיך להשקיע מרץ ואנרגיה לחיתוך השורשים של הפשיעה ולחתירת האשפה של הפשע מתוך הקהילות. הפעילות המדהימה של היחידה המרכזית בנגב היא רק חלק מן הפעולות המקיפות של המשטרה להבטחת הסדר והביטחון במחוז דרום.

מאמרים אחרונים

לפרסום תוכן באתר

מלאו את השדות הרלוונטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים