חשוד בן 28 מקרית גת נעצר בחשד להפעלת מעבדת סמים: דוברות המשטרה (איילון):

בלשי תחנת בת ים בראשל"צ חשפו ונעצרו אתמול חשוד בן 28 מקרית גת בחשד להפעלת מעבדת סמים גדולה. במהלך פעולת החיפוש, התגלתה מעבדת סמים מרשימה בדירה ברחובות העיר, וכמות גדולה של קנאביס נתפסה על ידי הבלשים.

בלשי המשטרה הגיעו לדירה בראשל"צ בעקבות חקירה שארכה מספר חודשים, והם פעלו לפי צו בכדי לחפש את החשוד ולגלות את חמת המעבדה. במהלך החיפוש, גילו בלשים מעבדת סמים רבת תפעול בת 3 חדרים, ובתוכה מצאו כמות מרשימה של קנאביס.

סה"כ 143 שתילים של קנאביס במשקל כולל של 8.62 ק"ג ברוטו נתפסו במעבדה, מה שגורם להחזקת החשוד בחשד להפעלת פעילות סמים מסוכנת. לאחר חיפוש המקום והתפסות החומרים, החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת בת ים.

לאחר סיום חקירתו בתחנת המשטרה, יובא החשוד לביהמ"ש השלום בתל אביב, בו תיבחן ההוא להארכת מעצרו. מטרת ההעברה לביהמ"ש היא להבטיח שהחשוד יחוזר למעצר במידה ויוכח החשד נכון והפעילות המסוכנת תוכחנה בפניו.

המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע ופרטי החשיפה, ולא נכנסה לפרטים נוספים בנושא. מטרת החקירה היא לגלות עוד פרטים ולמצוא את כל המעורבים בפעילות האפשרית ולהבטיח עצירתם והגבלת הסכנה האפשרית מפעילות סמים באזור.

זירת האירוע ממשיכה פתוחה ובלתי נעולה, והמשטרה ממליצה לציבור להימנע מאזורי החשש ולדווח על כל פעילות חשודה או מצבים חשודים בסמים או אחרים.

עד מהרה יובאו למשפט כל המעורבים בפעילות זו ויוענשו בהקפדה על פעילותם הפוגעת בסדר הציבור ומסכנת חייהם של רבים.

קרדיט תמונות: דוברות המשטרה

מאמרים אחרונים

לפרסום תוכן באתר

מלאו את השדות הרלוונטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים