הצהרת תובע – נגד 2 תושבי המרכז, שנעצרו בחשד להצתת בית עסק בעיר אשדוד

במהלך החקירה המקיפה שנערכה על אירוע ההצתה שאירע בעיר אשדוד ברחוב רוגוזין, חושפת משטרת אשדוד כי החשודים, שנעצרו לחקירה ועודפו לאורך זמן במעצר, הגישו היום תובע נגדם בבימ"ש השלום באשקלון.

בעקבות האירוע, חוקרי משטרת אשדוד השתמשו ביכולות טכנולוגיות ובמסירות חקירה ומצאו את עצמם דוקרים במסת התיק המורכבת, אותה מהדרים החשודים בצורה מתוחכמת. תושבי ראשון לציון בן ה-31 וה-20, נחשפו כנוזלים חסרי רחמים אשר פועלו בדרך אכזרית במיוחד, ביצוע התוקפים בשעת לילה והתפרעותם מהמקום על גבי אופנועים עם דלק ופיגומים תוך ניצול מלאכותיהם של רכבים פרטיים על מנת להעלים את עקבותיהם.

הפעולה האכזרית של החשודים גרמה לנזק רב ובלתי רגיל לבית העסק הנזקף, וממשיכה לגרום להפסקת פעילותו במשך זמן ממושך. חיי התושבים שהתפנו ברגע האחרון מהבניין בזמן ההתפרעות המסוכנת נצלו בצמיחה נפלאה של אירוע שלא רק הצליחו בו החשודים להצתת העסק, אלא גם להבריח את עצמם מלפני חוקרי המשטרה הקרובים אליהם.

אנו רואים בכך התנהגות מתוכננת ומאורגנת כמו גם יכולות כוח אדירות שנעזרו בהן החשודים בביצוע הפשעים המתמשכים. הכניסה לעסק השמידה בתוך זמן קצר על ידי אש שנצתה בצורה תוך-נדירה לכל רואה חשבון.

בשל טובע נגדם, יועמדו החשודים בפני בימ"ש השלום באשקלון במשך כדי להעמידם לדין בעניין ולהעביר את מעמדם לפיקוד הפרקליטות לצורך עמידה למשפט. מעמדם במעצר ייארך בהתאם לדחיית הדיון במסירת כתב אישום לחשודים. ניתן להניח כי ככל שהראיות יהיו רבות ומכובדות יותר, כך גם יתמשך המעמד במעצר.

דוברות משטרת אשדוד מסרה בסיום הצהרת התובע: "נמשיך להשקיע כל כוחותינו ויכולותינו על מנת לגלות ולהעמיד לדין כל מי שמעורר בחשד עבירה פלילית בישראל. אנו נמשיך לעבוד בשמירה והגנה על בטחון הציבור, ואף תוך כדי חשיפת הפעילות האכזרית של הפושעים."

אנו ממשיכים לעקוב אחרי האירוע ונעדכן בהתרחשויות בהמשך.

הצהרת תובע - נגד 2 תושבי המרכז, שנעצרו בחשד להצתת בית עסק בעיר אשדוד צילום: דוברות המשטרה

קרדיט תמונות: דוברות המשטרה

מאמרים אחרונים

לפרסום תוכן באתר

מלאו את השדות הרלוונטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים