הסכם היסטורי ישראל-ויאטנם. טיסות ישירות וויזה אלקטרונית

בביקור הרשמי של שר הכלכלה ניר ברקת בוויאטנם הושג הישג היסטורי המבטא את עמדת המדינה היהודית כלפי חשיבות מיזמים חדשניים בתחום הסחר והיחסים הבינלאומיים. הסכם סטרטגי נחתם בין השניים, אשר יאפשר לישראלים ולוויאטנמים לשמור על קשר קרוב ולקיים פעילות עסקית במהירות ובנוחות.

משנת הקמתה של מדינת ישראל, נעשו פרופילקטים מסוימים כלפי אפשרות לפתח קווי טיסה ישירים אל מדינות במזרח הרחוק. במיוחד אזור אסיה-המזרח הרחוק הוא עסקן חשוב ופוטנציאלי עבור ישראל, וויאטנם היא אחת ממדינות האזור שנראית בפרט כיעד עסקי נמען.

הסכם זה הוא כיוון המדיניות החדש שנקבע, המאפשרת לאזרחי ישראל לשוב על טיסות ישירות מישראל לוויאטנם, בלי צורך לחפש שגרירויות או לבקש ויזות כניסה מראש. כך, מהלך טיסה אל האנוי יהפוך לקל ומהיר יותר, המקנה לאנשים ולעסקים רבה יותר גמישות.

הסכם היסטורי ישראל-ויאטנם

שר הכלכלה ניר ברקת הסביר במסיבת עיתונאים: "הסכם זה מבטא את רצון המדינה להקנות לאזרחי ישראל יכולת גמישה ושליטה משופרת על הזמן שהם משהים בוויאטנם, וגם לתמוך בפעילות עסקית ותיירותית שיכולה להרוויח ממהלך טיסה נכון ופשוט".

מצדו, שר הכלכלה הוויאטנמי בראי נגיאן ביטא את התחשיבות הרבה שהמדינה מקנה למהלך הטיסה הישירה: "זהו צעד חשוב שמתמקד בפתיחת דלת עבור יחסים כלכליים ותיירותיים חשובים בין מדינותינו. נשמח לפתח את השיתוף העסקי והתרבותי עם ישראל ולהבטיח למבקרים משני המדינות חוויה חדשה ומרתקת".

הסכם זה אשר נחתם, הוא צעד ראשון חשוב אשר מבטא את הכוונה של מדינת ישראל להקדים את השתיות המרשימה ביחסים הכלכליים עם וויאטנם. מנגנון פשוט ונוח הפותח דלת לחברות ישראליות לפעילות תיירותית, עסקית ושונות באזור אסיה-המזרח הרחוק, ומהווה גם צעד חשוב בכיוון של השגת פוטנציאל עסקי ותיירותי משופר.

מאמרים אחרונים

לפרסום תוכן באתר

מלאו את השדות הרלוונטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים